LA PERSONALITÀ ATTRAVERSO L’ESSENZIALITÀ DEL DENIM

E’ New York la location scelta da Roy Roger’s per la nuova campagna FW 16/17 che vede protagonisti la modella russa Vita Sidorkina e Isaac Carew, modello-chef inglese.

Le immagini in bianco/nero traducono i codici del denim, raccontando un mood metropolitano e ricercato: “E’ una campagna che esprime la personalità di chi indossa il jeans attraverso l’essenzialità” spiega Guido Biondi, Direttore Creativo del Gruppo Sevenbell.
Il fotografo Philip Gay coglie l’anima ricercata della collezione declinandola in una serie di scatti dove il capo è protagonista.

ROY ROGER’S FW 16_17 NEW CAMPAIGN

PERSONALITY THROUGHOUT THE DENIM ESSENCE
New York City is the location that Roy Roger’s has chosen for the new FW 16/17 campaign.
The Photographer Philip Gay catched the refined intimacy of the collection through shootings where the jeans is the true protagonist.
The black-and-white images reflect the denim code and tell us the story of a metropolitan, refined mood: “It is a campaign that express the personality of people wearing the jeans throughout essentiality”, Sevenbell Group Creative Director Guido Biondi says.
The models of the new campaign are the Russian Vita Sidorkina and the English male model and chef Isaac Carew.

Creative Direction Guido Biondi, creative director, Sevenbell Group e DCOLLECTIF
Photographer Philip Gay / 2DM MAMANGEMENT
Video Maker Matteo Cherubino / 2DM MANAGEMENT
Stylist Benjamin Sturgill
Woman Model Vita Sidorkina / ELITE MODELS
Male Model Isaac Carew, British model & chef – suo il blog “The dirty dishes” / ILOVE MODEL MANAGEMENT
Make-up Yacine Dello / BRIDGET ARTIST
Hair Stylist Nicolas Eldin / ART DEPARTMENT